Mouse ile hareket eden kar efekti kodu

Mouse ile hareket eden kar efekti kodu
İnternet sitelerine ya da blog sayfalarına kar efekti nasıl verilir? Blogger, Wordpress hareketli kar efekti eklentisi. Özellikle yeni yıla girerken web sitenize mouse ile hareket eden kar efekti vermek isterseniz eğer bu kodu kullanabilirsiniz.

İnternet sitenize yada Wordpress bloglarınıza kar efekti vermek isterseniz eğer;
<script src='http://yourjavascript.com/631031421211/snoweffect.js' type='text/javascript'></script>
Yukarıda yer alan kodu, aşağıda bulunan
<head>
kodunun hemen altına ekleyerek verebilirsiniz. Eklediğiniz bu kod sayesinde web sitenize kar efekti vermiş olursunuz. Mouse ile hareket eden kar efekti veren bu kod sayesinde yeni yıla girerken sitenize hoş bir görünüm kazandırabilirsiniz.
 Mouse ile hareket eden kar efekti kodu
Sitenizdeki görünümü buna benzer olacak, tabi mouse ile yönlendirilebilecek
Şimdi gelelim bu kodu Blogger'a eklemeye...

1. Öncelikle Blogger kullanıcı panelinde yer alan "Şablon" sekmesine tıklayınız. Hemen ardından açılan sayfada "HTML Düzenle" ye tıklayarak kodların olduğu sayfaya ulaşın.

2. Bu sayfada Ctrl F yardımıyla aşağıdaki kodu bulun.
<head>
3. Bulduğunuz bu kodun hemen altına aşağıdaki kodu ekleyin.
<script src='http://yourjavascript.com/631031421211/snoweffect.js' type='text/javascript'></script>
4. Kodu ekledikten sonra şablonu kaydedin ve blogunuzu kontrol edin.

Tüm yapmanız gereken bunlardı. Umarım hoşunuza gitmiştir. Herhangi bir sorun ile karşılaşırsanız, yorum yaparak bildirebilirsiniz.


✋Bu içerik Kişisel Blog - BlogTecrübem tarafından hazırlanmıştır.

7 yorum:

  1. Blogumda efektleri pek kullanmam ama bazı bloglar da görüyorum hoş duruyor.

    YanıtlaSil
  2. Neler neler yapılabilirmiş meğer. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim kardeşim güzel paylaşımlar yapıyorsun. Bende şu bloğun işlerini bitirmeye çalışıyorum. Tasarımın üzerine sürekli eklemeler yapıyorum, bir türlü bitiremiyorum :) Bende 2. bloğumda bu tarz eklentiler yayınlayacağım. Ama ben en basitten başladım konuları yavaş yavaş ekliyorum. Favicondan girdim şuanda saat tarih damgalarını bitirdim. Yakında bu tarz paylaşımlarım gelecek benimde, birbirimize baya yardımımız dokunacak :) Neyse yorumlarda ben fazla kalabalık yapmayım mailden konuşuruz konuşmak istersen :)
    .
    Konularının devamını bekliyorum... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Takip ediyorum bloglarını gayet başarılı. Tabi görüşebiliriz, ne zaman istersen.

      Sil
    2. O halde en kısa zamanda konuşmak dileğiyle :)

      Sil

Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanınız.