Matbuu.com'dan ilk ödemeyi aldım!

20 Mart, 2017
Matbuu.com'dan ilk ödemeyi aldım!
Matbuu.com'dan ilk ödemeyi aldım!
Matbuu.com'da mağaza ödemeleri nasıl yapılıyor? Matbuu.com ödeme konusunda sağlam mı? Matbuu.com'da mağza açmak ve ödeme almak mümkün mü?

Öncelikle bu yazımın bir reklam yazısı olmadığını belirtmek isterim.

Blogumu açtığım ilk zamanlar Matbuu.com adlı bir siteden bahsetmiştim, belki hatırlayanlarınız olur. Bu site oldukça köklü bir matbaa firmasının hayata geçirmiş olduğu bir bilişim girişimi. Bu sitede hiç bir şekilde Photoshop ve benzeri programları kullanmadan matbaa ürünleri tasarlamak ve tasarladığınız bu matbaa ürünlerinden ekstra gelir elde etmek mümkün. Nasıl mı? Basitçe şöyle anlatayım: Mağaza aç seçeneği ile mağaza açıyorsunuz ve site içerisinde olan şekilleri ve araçları kullanarak tasarımlar yapıyorsunuz. Yaptığınız tasarımlar satın alındığında sizin hesabınıza %10'u ekleniyor. Örneğin;
Atatürk temalı kitap ayracı tasarımım
Atatürk temalı kitap ayracı tasarımım
Şöyle bir kitap ayracı tasarladınız. Tasarladınız bu üründen bir müşteri 1000 TL'lik kadar satın aldı. Siz ise bu satıştan 100 TL kazanıyorsunuz. Bu bir de tek sefere mahsus değil, ömür boyu... Nasıl?

Bence gayet güzel. Daha önce Matbuu.com ile ilgili yazdığım yazı burada "Matbuu.com'dan gelir elde edebilir ve sitenizin reklamını yapabilirsiniz". Bu yazıda ayrıntılı olarak sistemden bahsettim. 

Şu an okuduğunuz bu yazıyı yazmamın sebebi ise 5 gün önce aldığım 230 TL'lik ödeme. Şartlara göre ödeme almanız için hesabınızda en az 200 TL olması gerekiyor. Ben de bir hafta önce bu sınırı geçtim. Daha sonra iletişim sayfasında Matbuu.com'a hesabımdaki bakiyenin banka hesabına aktarılmasını istediğimi yazdım. Bir gün sonra hesap numaramı teyit etmek için bana ulaştılar, iki gün sonra ise ödeme işlemi gerçekleşti.

Peki neden böyle bir öneride bulunuyorum?

Matbuu.com'u önermemin sebebi ise dediğim gibi kesinlikle güvenilir olması ve sizi uğraştırmayan bir sistem oluşu.

Bu yazıda bitsin!

Ek gelir kim istemez ki? Değil mi? Ayrıca bu sistemin Hürriyet Bumerang'tan daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Ki bahsettiğim 230 TL'ye aldanmayın. Zamanla tasarım sayınız arttıkça daha çok kazanmak mümkün. İşin en güzel ve keyif verici yanı ise bir kere tasarladığınız üründen daha sonra oturduğunuz yerden kazanç elde etmeniz.

Peki bu ek gelirle ne yapılabilir? (Son paragraf bitiyor...)

Bu para az kabul ediyorum. Ama bu parayla Google AdWords'e reklam verip blogunuzun binlerce insana ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Blogunuz için özel bir tema yaptırabilirsiniz, ya da blogunuzun alt yapısını değiştirip Wordpress'e geçiş yapabilirsiniz.

Bu yazımda bu kadardı sevgili dostlarım. Kesinlikle tavsiye ederim. Bu arada benim mağazam...
Matbuu.com mağazam
Matbuu.com mağazam

29 yorum:

  1. Güle güle harcayın :) Allah daha çok versin.Peki ben bu siteyi mobilden kullanabilirmiym yoksa illa pc mi lazim :) ilginc ve güzel geldi 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim... Daha önce telefondan denemedim ama çok zor olur mobilde tasarım yapmak.

      Sil
  2. Sizin adınıza çok sevindim. Ayrıca kitap ayraç tasarımınıza da bayıldım. Harika olmuş. Bol kazançlar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Bereketli olsun güle güle harca bunu hatırlattığın iyi oldu ben de matbuu hakkında yazmıştım ve o zaman mağazamı açacaktım ne olduysa unutmuşum az evvel de açtım Allahın izniyle bakalım nasıl yol alacağım tasarım sever biri olarak hatırlattığına çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... Umarım güzel kazançlar elde edersin...

      Sil
  4. Allah bereket versin..güle güle harca..tasarımları matbuu üzerinden mi yapıyorsun yoksa tasarım yapıp oraya mı yüklüyorsun..Bol kazançlar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olasın abi, teşekkür ederim. Tasarımı online olarak site üzerinden yapıyorsun. Tabi Photoshop ve farklı resim düzenleme araçları ile hazırladığın görselleri de tasarıma dahil edebiliyorsun. Kesinlikle tavsiye ederim Hakan Abi, mutlaka denemelisin ;)

      Sil
  5. Çok sevindim, bol kazançlar olsun inşallah. Sanıyorum bu işlerde biraz bilgi gerekli, çizim yapabilmek falan.. Belki denenebilir diye bu bilgiyi kenara ayırıyorum.. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sürükle bırak mantığı ile tasarımlar yapılıyor. Teknik bilgi kesinlikle gerekmiyor. Şöyle bir imkan da var. Çektiğiniz yüksek kalitedeki fotoğrafları tablo yapıp mağazanıza eklemeniz de mümkün. Örn Denizli'de çektiğim bir fotoyu şöyle bir tablo yaptım...
      http://www.matbuu.com/ozel-tablo-61033-kanvas-tablo-tasarimi/
      Tablo yapmak için ise fotoğrafları siteye yükleyip enini boyunu ayarlamanız yeterli oluyor...

      Sil
    2. Bir dükkan açıp komşu olalım o zaman 😊 deneme yapayım o zaman ben

      Sil
  6. Tebrikler... iyi günlerden harcayın inşallah...

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullanın ilk paranızı :)

    YanıtlaSil
  8. Aaa bilgilendirdiğin için çok sağol bende bir ilüstrasyoncuyum ve çok harika tasarımlar yapıyorum şu an o kadar heyecanlandım ki anlatamam sana çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  9. Matbuu ve bidolubaskı sitelerini daha önceden duydum ama sizin tecrübelerinizi okuyunca bir güven geldi. Belki bi ara ben de denerim. Sağolun aktardığınız deneyim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bidolubaskı'nın sistemi biraz daha farklı ama Matbuu'yu kesinlikle tavsiye ederim...

      Sil
  10. Merhaba, sayenizde ben de bir mağaza açtım. Aklıma takılan bir soru var. Hesabımda para görünüyor. Ancak hangi tasarımımdan dolayı eklendiğini anlayamıyorum. Siz bunu nereden öğreniyorsunuz?

    Ayrıca çok ilham verici ve yol gösterici yazılarınız olduğundan bahsetmeden geçemiyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, teşekkür ederim. Maalesef kazancın hangi tasarımdan geldiğini göremiyoruz. Bu konuda yetkililere ulaşmakta fayda var sanırım. Ben de merak ediyorum açıkçası :/

      Sil
    2. Sonunda ona da bir çare bulunacaktır.

      Sil
  11. Çok güzel tebrik ederim. Zaten bloğunuzdan da istifade ediyoruz. Ben de grafik tasarım tabanlı bir sanatçıyım.

    YanıtlaSil
  12. İyi kazançlar hocam sizlere bizler yıkılıypruz burada ☺️ Sizde maşallahınız var yani ☺️

    YanıtlaSil
  13. kesinlikle hemen girip bu siteyi inceleyeceğim 😊 sanırım tam bana göre. teşekkürler yazınız için..

    YanıtlaSil
  14. kesinlikle hemen girip bu siteyi inceleyeceğim 😊 sanırım tam bana göre. teşekkürler yazınız için..

    YanıtlaSil
  15. Kazançların daim olsun inşallah. Bunu aklımın bir köşesine koyayım. İlerde lazım olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kesinlikle tavsiye ederim size de...

      Sil

Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymayı ihmal etmeyin.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanın.

Copyright © 2016 - 2024 Blog Tecrübem. All rights reserved. Powered by Dijidal.com and Blogger. I Google
Sitede yer alan tüm içerikler Blog Tecrübem'e aittir, kullanım koşulları çerçevesinde alıntı yapılabilir.