Nerelerden ücretsiz backlink alınır?

Nerelerden ücretsiz backlink alınır?
Nerelerden ücretsiz backlink alınır?
Ücretsiz backlink nerelerden alınır? Alexa sıralamasının ve PageRank değerinin yükselmesini sağlayan backlinkler nerelerden alınır? Ah şu backlinkler...

Backlink nedir?
Backlinkler ne işe yarar?
Alexa Toolbar

Backlink alabileceğiniz siteleri listelemeden önce son bir konuya da değinmek istedim, backlink alabileceğimiz siteleri nereden öğreniriz, buluruz?

Bir önceki yazımda internet tarayıcınıza Alexa Toolbar'ı indirmenizi tavsiye etmiştim. Çünkü Alexa Toolbar sadece sitelerin sıralamalarını göstermez. Ayrıca backlink alınan 5 siteyi de gösterir. Nasıl mı? Hemen Blog Tecrübem üzerinden deneyelim.
İlk olarak yukarıda yer alan resimdeki gibi Alexa uzantısına tıklayarak blogumun linkine tıklıyorum. Ya da link verilen sayıya tıklıyoruz.
Daha sonra açılan sayfada link çıkışı verilen sitelere ulaşıyoruz. İşte bu 5 site, backlink alabileceğimiz siteler.

Bu siteler haber sitesi de olabilir, blog da ya forum sitesi de... Yapmanız gereken bu linklere ulaşıp aynı şekilde backlink almak. Örneğin 4. linki kontrol edelim. Site Matbuu.com ve Alexa sıralaması oldukça iyi.
Şimdi ben bu siteden link almışım ama nasıl? Hemen 4. sıradaki linke tıklıyorum ve açılan sayfa...
Resimde de gördüğünüz gibi link aldığım yer Matbuu.com'un Portfolyo sayfası. Ayrıca linki kontrol ettiğimizde ise nofollow kodunun da olmadığını gördüm😊. Yani profil sayfama eklediğim link bloguma backlink sağlamış.

Sonlara doğru...

Bu şekilde kaliteli backlinkler elde etmek mümkün. Alexa sıralaması iyi olan sitelerin, blogların aldıkları backlinkleri bu yöntemle öğrenebilir ve aynı şekilde kendi blogunuza, sitenize link verebilirsiniz. Konuyla ilgili sorularınız olursa yorum yaparak bana bildirebilirsiniz...

✋Bu içerik Kişisel Blog - BlogTecrübem tarafından hazırlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanınız.