Nerelerden ücretsiz backlink alınır?

23 Mart, 2017
Nerelerden ücretsiz backlink alınır?
Nerelerden ücretsiz backlink alınır?
Ücretsiz backlink nerelerden alınır? Alexa sıralamasının ve PageRank değerinin yükselmesini sağlayan backlinkler nerelerden alınır? Ah şu backlinkler...

Backlink alabileceğiniz siteleri listelemeden önce son bir konuya da değinmek istedim, backlink alabileceğimiz siteleri nereden öğreniriz, buluruz?

Backlink nedir?
Backlinkler ne işe yarar?
Alexa Toolbar

Bir önceki yazımda internet tarayıcınıza Alexa Toolbar'ı indirmenizi tavsiye etmiştim. Çünkü Alexa Toolbar sadece sitelerin sıralamalarını göstermez. Ayrıca backlink alınan 5 siteyi de gösterir. Nasıl mı? Hemen Blog Tecrübem üzerinden deneyelim.
Nerelerden ücretsiz backlink alınır?
Nerelerden ücretsiz backlink alınır?
İlk olarak yukarıda yer alan resimdeki gibi Alexa uzantısına tıklayarak blogumun linkine tıklıyorum. Ya da link verilen sayıya tıklıyoruz.
Alexa backlink list
Alexa backlink list
Daha sonra açılan sayfada link çıkışı verilen sitelere ulaşıyoruz. İşte bu 5 site, backlink alabileceğimiz siteler.

Bu siteler haber sitesi de olabilir, blog da ya forum sitesi de... Yapmanız gereken bu linklere ulaşıp aynı şekilde backlink almak.
.
.
.
.
.
.
Sonlara doğru...

Bu şekilde kaliteli backlinkler elde etmek mümkün. Alexa sıralaması iyi olan sitelerin, blogların aldıkları backlinkleri bu yöntemle öğrenebilir ve aynı şekilde kendi blogunuza, sitenize link verebilirsiniz. Konuyla ilgili sorularınız olursa yorum yaparak bana bildirebilirsiniz...

2 yorum:

  1. Bu yöntemi biliyorum. Ama ben genellikle google üzerinden link:siteadresi.com olarak arama yapıyorum aldığı tüm linkler çıkıyor :)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymayı ihmal etmeyin.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanın.

Copyright © 2016 - 2024 Blog Tecrübem. All rights reserved. Powered by Dijidal.com and Blogger. I Google
Sitede yer alan tüm içerikler Blog Tecrübem'e aittir, kullanım koşulları çerçevesinde alıntı yapılabilir.