İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler ama 'renkli'

04 Mayıs, 2017
İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler
İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler
İkinci Dünya Savaşı'nda çekilen fotoğrafların büyük çoğunluğu siyah beyaz ama nadirde olsa renkli karelere ulaşmak da mümkün...

2 Eylül 1945 yılına kadar devam eden ve yaklaşık 50 milyon insanın can verdiği gezegenimizin en kanlı savaşıydı İkinci Dünya Savaşı.

İşte İkinci Dünya Savaşı'ndan renkli fotoğraflar...

İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler
İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler
İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler
İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler
İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler
İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler
İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler
İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler
İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler
İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler
İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler
İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler
İkinci Dünya Savaşı'ndan kareler

Toplamda bu şekilde 3000 adet renkli fotoğrafın olduğu söyleniyor. Tabi üstün restorasyon teknikleri sayesinde...

Kaynak: PetaPixel

3 yorum:

  1. İlk defa bu şkilde renkli fotograflara rastladım.Çok güzel düzenlenmiş gercekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk defa gördüm :) Kesinlikle çok iyi düzenlemişler...

      Sil
  2. Geçmişimiz bu. Neler yaşamış insanlar. Demek menfaat savaşları sürdü, sürecek hep... Ders almak yok insanoğlunda. Nasılsa savaşa karar verenler savaşanlar değil. Olan ölenlere oluyor. Tarih derslerini nedense hiç sevmezdim. Üstüne ablam Lise tarih hocası olmaz mı? Hastayken çenesi sadece bu konuda düştü. Ben de sayesinde mecburen eğitim aldım. Ne güzel bir konu. Artık görüşüm değişti. Tarih yaşanmışlıklar ve onlar değerli. Teşekkürler kardeşim. Resimler de çok net, ifadeler belli.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymayı ihmal etmeyin.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanın.

Copyright © 2016 - 2024 Blog Tecrübem. All rights reserved. Powered by Dijidal.com and Blogger. I Google
Sitede yer alan tüm içerikler Blog Tecrübem'e aittir, kullanım koşulları çerçevesinde alıntı yapılabilir.