Harika fotoğraflar ve perde arkaları 😃

02 Haziran, 2017
Harika fotoğraflar ve perde arkaları
Harika fotoğraflar ve perde arkaları
Harika fotoğrafların çoğunun arkasında yetenekli ve yaratıcı fotoğrafçılar vardır, peki bu fotoğrafçılar ne kadar yaratıcı olabilirler?

Harika fotoğraflar ve perde arkaları
#1

Harika fotoğraflar ve perde arkaları
#2

Harika fotoğraflar ve perde arkaları
#3

Harika fotoğraflar ve perde arkaları
#4

Harika fotoğraflar ve perde arkaları
#5

Harika fotoğraflar ve perde arkaları
#6

Harika fotoğraflar ve perde arkaları
#7

Harika fotoğraflar ve perde arkaları
#8

Harika fotoğraflar ve perde arkaları
#9

Harika fotoğraflar ve perde arkaları
#10

Harika fotoğraflar ve perde arkaları
#11

Harika fotoğraflar ve perde arkaları
#12

Harika fotoğraflar ve perde arkaları
#13


✋Bu içerik Kişisel Blog - BlogTecrübem tarafından hazırlanmıştır.

19 yorum:

  1. Abi çok iyi yaa! :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeldi yaaaa :) Uzun uzun baktım...

    YanıtlaSil
  3. hepsine bayıldım gerçekten şahaneler

    YanıtlaSil
  4. Benimde fotoğrafçı olduğumu biliyor muydunuz :D Bende uğraşıyorum bazen böyle ;)

    https://500px.com/elifphotography

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Oldukça güzel, başarılı çalışmalar... Elinize, emeğinize sağlık.

      Sil
  5. Ahhh ne zahmetler ne zahmetler.Yalnız 4 ve 11 çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  6. Ay ne güldüm yaaa 😀 legenli olana bayildim.Ahh ya bizde neden o fotorafcilik ruhu yokki sanki 😀

    YanıtlaSil
  7. 11 e çok güldüm ya :D

    YanıtlaSil
  8. Harika.. gökten ay toplama işine bayıldım :) büyük zahmetle çekiliyormuş.

    YanıtlaSil
  9. Yüzüme bir tebessüm kondu. Hepsi birbirinden harika.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar.
    Gerçekten çok güzel bir paylaşım olmuş. Gerçekten harika fotoğraflar. Tabi perde arkalarına diyecek yok. Emeğine ve yüreğine sağlıklar dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  11. Bu kadar da oyunbaz olduğumuzu göstermeseydiniz. :)))

    YanıtlaSil

Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymayı ihmal etmeyin.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanın.

Copyright © 2016 - 2024 Blog Tecrübem. All rights reserved. Powered by Dijidal.com and Blogger. I Google
Sitede yer alan tüm içerikler Blog Tecrübem'e aittir, kullanım koşulları çerçevesinde alıntı yapılabilir.