Kısa süren Emporio Blogger tema deneyimim 😊

15 Haziran, 2017
Emporio Blogger tema
Emporio Blogger tema
Blogger'ın yıllar sonra yayınladığı yeni temaları denediniz bilmiyorum ama ben kısa süreliğine Emporio adlı yeni temayı denedim, sonuç ise hüsran 😊

Blogger'ın yayınladığı yeni temalardan biri olan Emporio adlı temayı denedim. Oldukça kullanışlı ve mobil uyumlu olan tema, her ne kadar güzel görünse de bir çok konuda kısıtlanmış maalesef.

Temanın HTML kısmında eklediğim kodlar işlevsizleştiriliyor. Yani herhangi bir değişiklik yapamıyorum. Bu da bir çok konuda blogumun geride kalmasına neden oluyor. Bu yüzden sadece bir günlüğüne kullandığım Emporio adlı yeni Blogger temasını kaldırarak eski temayı kullanmaya devam ediyorum.

Yakın zamanda fırsat buldukça yeni bir tema düzenleyerek Blog Tecrübem adlı kişisel bloguma ekleyeceğim.

Bu arada şunu belirtmeliyim, kod konusunda yaşadığım bu sorunu çözmek için pek vaktim olmadı açıkçası. Mutlaka bunu engelleyen bir kod barındırıyordur tema. Konuyla ilgili bilgi sahibi olan dostlarım tecrübelerini benimle paylaşırlarsa sevinirim😉
Arama motorlarında blog başlığını yayın başlığından sonra gösterme
Blogger meta etiketler (meta tag) açıklama ekleme
Alexa TR sıralamam görünmüyor!
Blogger linklerinde olan .tr uzantısı nasıl kaldırılır?

5 yorum:

  1. Bedava temaları neden denemiyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni temaları denemek istedim sadece. Ayrıca ücretsiz olarak paylaşılan temaları düzenlemek oldukça vakit alıyor :)

      Sil
    2. Aynen katılıyorum. Bir temayı düzenlemek çok uzun sürüyor. Tam tamam şimdi güzel oldu diyorsun, başka bir yerini beğenmiyorsun, sil baştan bir daha edit.

      Sil
  2. Blogger her ne kadar yenilikler yapsa da genelde sonuç hüsran oluyor. Hiçbir zaman isteklerimizi tam karşılamıyor sadece idare ettiriyor. Ücretsiz temaları düzenlemek gerçekten çok zaman alıyor kendimden biliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben de kararsız biri olduğumdan, yüzlerce tema deneyip en son şuan kullandığımda kaldım, fakat hala arada yeni temalara bakar ama şuan kullandığımı bozmaya cesaret edemem =D

    YanıtlaSil

Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymayı ihmal etmeyin.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanın.

Copyright © 2016 - 2024 Blog Tecrübem. All rights reserved. Powered by Dijidal.com and Blogger. I Google
Sitede yer alan tüm içerikler Blog Tecrübem'e aittir, kullanım koşulları çerçevesinde alıntı yapılabilir.