Powerbank araba aküsü şarj eder mi?

17 Temmuz, 2017
Powerbank
Powerbank
Günümüzde sıklıkla karşılaştığımız bir teknoloji ürünü olan powerbank, sizce araba aküsü şarj edebilir mi?

Son zamanlarda çevremde sık karşılaşır oldum bu ürüne, powerbank. Kullanan var mı aranızda bilmiyorum ama oldukça faydalı olduğunu söylüyorlar. Tabi elektriğe ulaşılamayan yerlerde cep telefonlarımız için kullanışlı olabilir. Ama ne yalan söyleyeyim pek tercih edeceğim bir ürün değil. Varsın telefonum kapalı kalsın bir kaç gün, çok ta öneli değil.

Neyse konumuza dönelim, Webtekno'nun ilginç bir videosuna rastladım tekrar ve paylaşmak istedim. Ürettikleri powerbankin sözde her türlü aracın aküsünü şarj ettiğini iddia eden firmaya hitaben hazırlanmış bu videolu içerik. Bi' an olabilir aslında dedim ama... 😊
Videodan da anlaşılacağı üzere powerbank akü şarj edemiyor.

Ortalık dolandırıcı kaynıyor. O değil bir de ürünün çantasında aküyü şarj etmek için adaptörler bile bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymayı ihmal etmeyin.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanın.

Copyright © 2016 - 2024 Blog Tecrübem. All rights reserved. Powered by Dijidal.com and Blogger. I Google
Sitede yer alan tüm içerikler Blog Tecrübem'e aittir, kullanım koşulları çerçevesinde alıntı yapılabilir.