Blogger header (başlık) resmi bulanık görünüyor!

11 Kasım, 2017
Blogger header (başlık) resmi bulanık görünüyor!
Blogger (blogspot) bloglarında header (başlık) resmi net görünmüyor. Header resmi bulanık görünüyor. Blogger'da header kısmına eklenen logo net görünmüyor, neden?

Bugün bloguma bakarken bir şey dikkatimi çekti. Header kısmında yer alan logo net görünmüyordu. Bana mı öyle geliyor derken anladım ki gerçekten net görünmüyordu. Logoyu kaldırıp tekrar yüklemeyi denedim ama nafile, sorun çözülmedi.

İşin ilginç yanı aynı sorunla yayın sayfalarında da karşılaştım. Ara sıra şöyle tam sayfa içerikler hazırlıyorum. Bu sayfalarda görsellerin büyük ve güzel görünmesi için ise daha önce bu yazımda belirttiğim basit bir kod kullanıyorum. Tamam, resimler tam sayfa görünüyor ama net değil, bulanık.

Sorunun nedenini hala anlamış değilim. Önceleri bloglara yüklenen görsellerle ilgili bazı düzenlemeleri Google+ sayfasında yapabiliyorduk. Orayı da kontrol ettim ama...

Sorunun kaynağını bulamadım ama galiba bir çözüm buldum. Görselleri URL'den yüklediğimde resimler gayet net bir şekilde görünüyor.
Blogger yayınlarına url ile resim yükleme
Blogger yayınlarına url ile resim yükleme
Şu bilgiyi de vereyim, eklediğim görsellerin genişlik ve yükseklik ayarlarını kodlar arasından düzenlemediğimde herhangi bir sorun yaşamıyorum.

Header (başlık) kısmına eklediğim görseli de aynı yöntemle yüklediğimde gayet net bir görsele kavuştum.
Logonun şimdiki ve önceki hali
Yukarıdaki resimde fark anlaşılıyordur sanırım. Header kısmına link ile görsel, logo eklemek için ise;
Header kısmına url ile resim yükleme
Header kısmına url ile resim yükleme
eklentide yer alan url kısmına resminizin linkini ekleyebilirsiniz. Peki bu resimlerin linkini nereden alacağız? diye sorarsanız eğer Hizliresim.com'u kullanabilirsiniz.

6 yorum:

  1. Bende hala eski halindeki gibi gözüküyor .S (Sizin logo)

    YanıtlaSil
  2. Duyduğuma göre Google sayfa hızını etkilemesin diye resmin kalitesini biraz bozup öyle sunuyormuş. Birkaç yerde yabancı makaleler gördüm, kodlarla falan uğraşıyorsun. Senin yöntem çok çok daha iyi. Ben de logoda(!) ufak bir değişiklik yapıp senin yöntemle yükledim, teşekkürler bilgiler için.

    YanıtlaSil
  3. Örnek olrak gösterdiğiniz resimlerde pek fark yok gibi. Ama kendi blogumda deneyeceğim.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymayı ihmal etmeyin.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanın.

Copyright © 2016 - 2024 Blog Tecrübem. All rights reserved. Powered by Dijidal.com and Blogger. I Google
Sitede yer alan tüm içerikler Blog Tecrübem'e aittir, kullanım koşulları çerçevesinde alıntı yapılabilir.