Düzenli olarak içerik paylaşmanın faydaları nelerdir?

27 Kasım, 2017
Düzenli olarak içerik paylaşmanın faydaları nelerdir?
Düzenli olarak içerik paylaşmanın faydaları nelerdir?
Web sitelerde, bloglarda düzenli olarak içerik paylaşmanın ne tür faydaları vardır? Blogumuzda düzenli olarak içerikler paylaşırsak ne tür kazanımlarımız olur?

Her ne kadar ara sıra içerik paylaşmayı ihmal etsem de nihayetinde koca bir yıl hemen hemen her gün bir içerik paylaştım diyebilirim. Ayrıca elimden geldiğince de içerikleri belirli saat aralığında paylaşmaya çalışıyorum. Peki bu şekilde düzenli olarak içerik paylaşmanın bloguma ne faydası oldu? Tabi içeriklerin özgün olduğundan bahsetmiyorum bile. (Arada alıntılar yapmış olabilirim😊)
  • Blogumun hiti arttı.
  • Alexa ülke ve dünya sıralamam yükseldi.
  • Sosyal medya hesaplarında takip edenlerin sayısı arttı.
  • AdSense geliri ufaktan artmaya başladı.
  • Arama motorları artık daha hızlı indexliyor blogumu.
  • Yazılarım kolayca üst sıralarda yer alabiliyor.
Basitçe düşününce aklıma gelenler bunlar oldu dostlarım. Ayrıca güven konusunda da sanırım büyük faydası oluyor.

Forum sitelerinde ya da farklı platformlarda yukarıda belirttiğim maddelerden çok çok sorular soruluyor dostlarım. Örneğin blog tutmaya ara veren biri, bir süre sonra tekrar içerik paylaşamaya başlıyor ve soruyor, "Blogumu nasıl canlandırabilirim? Trafiğini nasıl arttırabilirim?" diye. Farklı biri soruyor, "Özgün içerikler paylaşmama rağmen Alexa sıralamam neden yükselmiyor?".

Bu tür soruların hepsinin yanıtı oldukça basit, düzenli olarak içerik paylaşmak gerekiyor.

8 yorum:

  1. Teşekkürler paylaşımınız için .

    YanıtlaSil
  2. bu ikinci bloğum açarken kendime düzenli yazı paylaşacağım desemde yine ırsat bulup kararımı uygulayamıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben üç günde bir içerik paylaşımı yapıyorum. Yazdıklarına tamamen katılmakla birlikte şunu şunu da eklemek istiyorum. Hit konusunda sıkıntı çekenler Facebook'ta sadece blog yazılarının olduğu bir sayfa açmayı deneyebilir. Trafik çekme açısından önemli bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi, ama birçok sayfa mevcut zaten, keşfetmek gerek. Google+ özellikle topluluklar çok işe yarıyor.

      Sil
  4. Şu sıralar paylaşım yapma konusunda sıkıntı yaşıyor olsam da düzenli yazmak gerçekten çok yararlı..

    YanıtlaSil
  5. Haftada belki 2 yazıyı zor yazabiliyorum, Konu sıkıntım olduğu için birde. Fakat sevdiğim için bir sorun yok bence. Kaliteli içerik çok önemli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi her gün içerik paylaşılmalı diye bir kaide yok. Haftada 1 olsun düzenli olsun. Ve kaliteli tabi...

      Sil

Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymayı ihmal etmeyin.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanın.

Copyright © 2016 - 2024 Blog Tecrübem. All rights reserved. Powered by Dijidal.com and Blogger. I Google
Sitede yer alan tüm içerikler Blog Tecrübem'e aittir, kullanım koşulları çerçevesinde alıntı yapılabilir.