Mim, 'Sinema ve Ben'

25 Şubat, 2018
Sinema ve Ben
Sinema ve Ben
Mim konusunda her ne kadar iyi olmasam da elimden geldiğince beni mimleyen dostlarımı yanıtsız bırakmamaya çalışırım. Özellikle sevdiğim konuların işlendiği mim yazıları ise benim için oldukça keyif verici olur. Bu mim yazısı da onlardan biri, sinema. Sevgili Semih'e bir kez daha teşekkür etmek isterim beni mimlediği için. Şimdi geçelim yazımıza...

Sinemada izlediğin ilk film hangisi?

Tam olarak hatırlamıyorum ama yerli komediydi sanırım. Okulu kırıp sınıf arkadaşlarımla birlikte gitmiştik. "Sinema dedikleri böyle bir şeymiş", diye düşünmeme neden olmuştu.😊 Çok eğlenmiştik o gün...

Sence film en güzel nerede izlenir?

Güzel soru... Muğla'da yaşadığım dönemler yaz akşamlarını iple çekerdim. Çünkü yaz akşamları o meyve ağaçlarının olduğu bahçelerde çay içmek bi' harikadır. Hafif sesle bir müzik açılır ve dostlarla keyifli bir muhabbete koyulurduk. İşte tamda orada filmler ne güzel izlenir. Ege'yi seviyorum...

Film izlerken olmazsa olmazın var mı?

Sessizlik...

Film izlerken mısır mı yoksa cipsi mi tercih edersin?

Açıkçası ikisini de tercih etmem. Daha çok içecek bir şeyler ararım.

İki boyutlu filmi mi tercih edersin yoksa üç boyutlu mu?

3 boyut olayını her ne kadar sevsem de genelde iki boyutlu filmleri tercih ediyorum.

Avm sineması mı sokak sineması mı?

Sokak sineması nedir? bilmiyorum açıkçası. Babamın sık sık anlattığı şu yazlık sinemalardan mı acep? Neyse AVM sineması deyip geçiyorum.

Filmden önce filmin fragmanını mı izlemek? Yorumları mı okumak?

Her ikisini de yaparım. İlk önce fragmanı izlerim ama. Beni etkilemesi gerekiyor. Daha sonra ise yorumları baştan aşağı inceleyip kararımı veririm.

Tek başına mı kalabalık mı?

Kişiye göre değişir. Korku filmi izlerken kahkaha attığımı bilirim ben. Bu tür arkadaşlarla film izlenmez mesela. Ama genel olarak düşündüğümde kalabalık olarak film izlemeyi tercih ederdim sanırım. Keyifli oluyor...

Mim yazısı bu kadardı dostlarım. Umarım hoşunuza gitmiştir. Semih'e bir kez daha teşekkür ederim. Dileyen herkesi bu mime davet ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymayı ihmal etmeyin.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanın.

Copyright © 2016 - 2024 Blog Tecrübem. All rights reserved. Powered by Dijidal.com and Blogger. I Google
Sitede yer alan tüm içerikler Blog Tecrübem'e aittir, kullanım koşulları çerçevesinde alıntı yapılabilir.