Ofpof'dan nasıl para kazanılır?

21 Kasım, 2016
Ofpof.com'dan nasıl para kazanılır?
Ofpof.com'dan nasıl para kazanılır?
Bu yazımda sizlere; Ofpof.com'dan nasıl para kazanılır? Ofpof.com para ödemeleri konusunda sağlam mı? Ofpof.com nedir? gibi Ofpof.com ile ilgili soruların cevaplarından bahsedeceğim.

Bu konuya başlamadan önce şunu belirteyim: Ofpof.com'da toplamda 22 tane yazdığım içerikten 367.658 tık aldım ve toplamda 139,79 TL kazanç elde ettim. Peki ne kadar sürede? 30 Temmuz 2016 ile 21 Kasım 2016 tarihleri arasında. Bu bilgiler çoğu Ofpof.com yazarlarına göre iyi. Ayrıca onaylanan bu 22 yazıyı sadece kendi sosyal hesaplarımdan paylaştım. Yani çok sayıda takipçisi olan sosyal medya hesaplarından paylaşılmadı hiçbiri.

Ofpof.com nedir ve nasıl para kazanılır?

Ofpof, sosyal içerik paylaşım platformudur. Onedio.com tarzında bir site. 2015 yılında kuruldu diye hatırlıyorum. Bu internet sitesi, yazar olarak kayıt olan takipçilerine içerik paylaşarak para kazandırıyor. Tahmin ettiğiniz gibi çok yüksek kazançlar değil tabi bunlar.

Ofpof.com tecrübelerim

Tecrübelerimden bahsetmek gerekirse; İnternette gördüğüm bir reklam ile Ofpof.com'u gördüm. Neden olmasın diyerek hemen kayıt oldum ve ilk yazımı paylaştım. Tamamen özgün içerik olması gerektiği isteniyordu bizden. Bu yüzden ilk yazım baya uzun sürmüştü. Eklediğim yazılar bir gün hatta iki gün sonra onaylanıyordu ama tüm yazılar değil tabi. Dört yazı eklesem en fazla iki tanesi onaylanıyordu. İlk ay kazancım 2 TL idi. Daha sonra ara verdim yazmaya. Çünkü bu kazançla bir yere varılmaz. Bir kaç hafta sonra bir ümitle tekrar yazdım. Aradan iki gün geçti kazancımın 10 TL olduğunu gördüm. Neler oluyor diye baktığımda, eklediğim bir yazının Ofpof'un kendi Facebook sayfasında paylaşıldığını gördüm. Aradan saatler geçiyor ve kazancım sürekli artıyor. Bir sonra ki gün kazancım 300 TL olmuştu. Tabi mutlu oldum gördüğüm bu tablo karşısında. Sonra ay sonunda kazandığım paranın hesaba yatmasını beklerken hesabıma 80 TL yattı. Ofpof.com sistemde hata olduğunu duyurarak benim gibi tüm yazarların kazançlarını düşürdü. İsyan ettik tabi yazarlar olarak ama net bir bilgi verilmedi. Sistemde hata olduğu söylendi sadece. Daha sonra yazmayı bıraktım. Bir çok yazarda bırakmış bu olayın ardından, haklı olarak.

Sonuç

Ofpof.com'da dikkatimi çeken nokta, bir çok yazarın İngilizce içerik paylaşan sitelerden çeviri yaptığı oldu. Bu da haliyle içerikleri özgün kılıyordu, Türkiye için. Yani Ofpof'da yazılarınızı paylaşacağınıza kendi blogunuzda paylaşırsanız kısa süre sonra blogunuz Google AdSense onayı alacak ve para kazanmaya başlayacaksınız. İşin sırrı bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymayı ihmal etmeyin.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanın.

Copyright © 2016 - 2024 Blog Tecrübem. All rights reserved. Powered by Dijidal.com and Blogger. I Google
Sitede yer alan tüm içerikler Blog Tecrübem'e aittir, kullanım koşulları çerçevesinde alıntı yapılabilir.