Yeni şablon ekledim ve logo yaptım!

18 Kasım, 2016
Yeni şablon ekledim ve logo yaptım!
Yeni şablon ekledim ve logo yaptım!
Blog Tecrübem ile adım adım ilerlemeye devam edelim. Bu yazımı okumadan önce, bir önceki aşama olan "blogger teması nasıl olmalı" adlı yazıma bir göz atın derim.

Önceki yazımda belirttiğim gibi, Blogger'ın hazır teması yerine kullanılabilir daha uygun bir blog teması buldum. Şu an muhtemelen gezindiğiniz bu temadan bahsediyorum. Bu temayı Sora Template den indirdim. Az çok bazı değişiklikler yaptım ve sayfaları düzenledim.

Peki bu temayı neden seçtim?

Bu temayı seçmemin sebebi, öncelikle tasarımı hoşuma gitti. Mobil uyumlu olması, içerisinde fazla animasyon kodunun bulunmaması, konum yani "breadcrumbs navigation" kodunun bulunması ve kesinlikle SEO destekli bir tema olması tercih sebeplerimden. Ayrıca layout kodları ve açılan divler gayet düzenli yazılmış. İşte bu sebeplerden dolayı bu temayı kullanmaya karar verdim. Sora Templates bu konuda gerçekten iyi. Bu arada Google Search Console'a kayıt olmadım daha. Ayrıca toplu arama motoru kaydı ve Google'a site ekleme olayını henüz yapmadım. Bu işlemleri şimdilik bekletiyorum. Sosyal medya hesapları da açmadım henüz.
Blog Tecrübem logo
Blog Tecrübem logo

Logo yaptım!

Logo için grafik programlarını bilmenize gerek yok. Bunun için bir çok alternatif bulunmakta. Örneğin, Microsoft Power Point programı ya da online photoshop. Ben logoyu Power Point programında yaptım. Sadece bu konuya özel yazımı daha sonra ki zamanlarda sizinle paylaşacağım. Ayrıca Blog Tecrübem logosu da zamanla değişebilir.

Şimdilik bu kadar, bu aşamayı da geçtik. Bir sonra ki aşamada, biraz daha yayın yapmayı planlıyorum. Ayrıca birkaç tane gerekli eklenti ve sayfa da eklemeyi düşünüyorum. Blogger'da adım adım ilerlemeye devam...
Blog Tecrübem
Ekran görüntüsü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymayı ihmal etmeyin.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanın.

Copyright © 2016 - 2024 Blog Tecrübem. All rights reserved. Powered by Dijidal.com and Blogger. I Google
Sitede yer alan tüm içerikler Blog Tecrübem'e aittir, kullanım koşulları çerçevesinde alıntı yapılabilir.