3 boyutlu harika çizimler

3 boyutlu harika çizimler
3 boyutlu harika çizimler
31 yaşındaki Sırbistanlı sanatçının son iki yılda büyük emekler harcayarak oluşturduğu harika koleksiyon...

Yaklaşık 4 yıl önce çizmeye başlayan sanatçımız kendini geliştirerek son iki yılda bu harika 3D çizimlerin yer aldığı koleksiyonu oluşturmuş. İşte o harika çizimler...

Nikola Čuljić Facebook sayfası

3 boyutlu harika çizimler
3 boyutlu harika çizimler
3 boyutlu harika çizimler
3 boyutlu harika çizimler
3 boyutlu harika çizimler
3 boyutlu harika çizimler
3 boyutlu harika çizimler
3 boyutlu harika çizimler

8 yorum:

  1. Harika görünüyorlar, yüreğine sağlık sanatçının. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabaa 100. Takipçim olarak seni balonlarla falan karşılamak isterdim ama ,öyle alengirli işlerden anlamıyorum.Maalesef teknoloji özürlüyüm .
    Yalnız hoş bir rastlantı oldu benim için .En zayıf olduğum konuda yardım alabileceğim bir blogla karşılaşmak süper oldu.Sanırım bu iyiye işaret :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, :) hoş geldiniz. Bu arada blogunuzu bulmakta zorlandım. Google+ profilinizde de linkini göremedim. Ama sonunda buldum sanırım - http://faslibahar.blogspot.com.tr/

      Sil
  3. İnanılmaz çizimler bunlar.Gerçekten de gerçek gibiler :)

    YanıtlaSil
  4. Harika. Bu 3D çizimler bakalım daha bize neler gösterecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda oldukça başarılı sanatçılar var...

      Sil

Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanınız.

 
Bumerang - Yazarkafe

Copyright © 2017 Kişisel Blog | Blog Tecrübem. Tüm hakları saklıdır.
I Blogger!